fredag den 28. august 2015

DHL og en god weekend i sigte

Jeg arbejder hjemme blogger idag. For jeg skal løbe DHL i aften, sammen med en hel stak rigtig gode kollegaer. Både dem fra skoven og dem fra "inde i byen". Det bliver hyggeligt - også selvom jeg kun er der forholdsvis kort tid (egentlig bare for at løbe min runde - som er den første - vi starter kl. 18.02)

For i weekenden skal vi en masse gode ting, og så passer det bare ikke lige med at jeg "fjanter" rundt inde i byen til sent fredag aften. Jeg skal (og vil) være frisk til weekenden. Og fordi jeg stadig kæmper med at komme i seng til ordentlig tid (det lykkedes sådan nogenlunde - altså igår blev den 22.15 - og dagen før også 22.15, men intentionen er helt sikkert at komme i seng før kl. 22. For det er godt for mig og mit velbefindende), så holder jeg mig til første runde og dribler så hjem til den idylleriske forstad. Næste år, må jeg lige få vores planlægning til at gå op - bare lidt bedre end hvad tilfældet er i dag (og i september i det hele taget...).


Men løb med kollegaer er simpelthen sjovt. Vi løber nemlig også selvom vi ikke "træner" til dhl. Vi løber fordi det giver et rigtig godt afbræk i dagen - eller en god start på dagen. Fordi man får snakket om alt muligt mere end bare job - det er vigtigt for et godt arbejdsmiljø. For det har vi nemlig oppe hos os. Der går selvfølgelig dril i hvem der kan løbe hurtigst - både når vi bare løber i skoven, men også i forhold til hvor hurtigt man nu kan tilbagelægge de 5 km i aften.

Jeg er sikker på det bliver en hyggelig aften - sammen med alle de andre tusinder af løbere der løber DHL i Fælledparken. OG det bliver også en dejlig weekend, med masser af gode ting i sigte. Så god fredag og god weekend når du når så langt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...