søndag den 2. august 2015

I august vil jeg...

Lave en masse dejlige ting. Jeg elsker august. Næst efter maj og forårets komme er august og september mine absolutte ynglings måneder. Jeg elsker augusts varme. De lange lyse aftner og duften af sensommer, Overskuddet i kroppen efter ferien og at komme igang med hverdagen igen.

Så min liste over gode ting der skal ske i august er: 
- starte en dejlig hverdag op igen
- skolestart for storemusen, mandag den 10.8. Starter hun i 0b sådan rigtigt. 
- strikke min feriesweater færdig
- projektopstart på en række spændende projekter på arbejde. 
- starte nyt strikke projekt måske mere egostrik måske noget til storemusen - jeg har ik besluttet mig endnu. 
- fortsætte min træningsrutine med 20 min bevægelse om dagen - det før så godt for ryggen.
- nyde weekenderne sammen med den skønneste familie. Vi har ingen planer og det er så dejligt.  
- afklaring på fast ejendom og den slags store beslutninger. 

På min juli liste var der et enkelt punkt. Holde fri og holde ferie.  Det lykkedes i den grad. Aldrig har jeg holdt så meget og så godt ferie fra arbejde som denne sommer. Jeg har ikke tjekket mail. Jeg har bare været sammen med familien. Jeg har fået er rigtig sundt forhold til fb og ig - og nyder egentlig bare at være - at strikke - og slappe af sammen med familien og i mit eget selskab. Så har jeg skrevet lidt på bloggen - fordi jeg havde noget jeg gerne ville fortælle. Jeg tænker stadig lidt over om jeg vil lukke den helt ned - men kan egentlig selv godt lide at have min digitale hukommelse på nettet ;) så jeg blir ved for en stund endnu - om jeg fortsætter må tiden og lysten vise. Nu vil jeg strikke ærmet færdig på min feriesweater og nyde at børnene leger og at der er fred og ro i hytten. 

God søndag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...