tirsdag den 22. september 2015

Tegn på alderdom?!?

Jeg ved det ikke - men hvorom alting er sagde optikeren idag - det er nok en rigtig god ide med læsebriller så du ikke anstrenger dine øjne sådan h e l e tiden - du kan sagtens købe nogle i styrke plus 1 måske endda 1,5. 

Med andre ord - sidder jeg nu med læsebriller på næsen og nyder at bogstaverne står en anelse større og mere skarpe. Jeg glæder mig til at strikke med dem i aften - for jeg var godtnok blevet lidt for afhængig af lys når jeg læste eller strikkede. Det med at sidde i halv mørke holder bare ik... Så nu tester jeg oplevelsen "læsebriller" inden jeg skal ha fundet sedlen på intranettet der fortæller om hvordan jeg får skærmbriller. Om jeg føler jeg er blevet gammel?! Det tror jeg nok! 

Optikeren spurgte om jeg ikke havde haft svært Ved at læse - hmmm - måske men det var jo ik noget jeg tænkte over i det daglige. Men måske min træthed i øjnene kan forklares bedre i - du ser ikke så godt perspektivet. Indtil videre føles det ihvertfald godt at kunne se :) 

Over and out fra "nu med læsebriller typen" 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...