tirsdag den 19. august 2014

Ctrl c - ctrl v

Ja jeg ved godt jeg gentager mig men jeg blir nødt til at dele min glæde over #nytliv og #nytjob med jer endnu engang. Så hvis du - Lissom storemusen hjemme er træt af at høre mig sige - ejjjj jeg glæder mig sådan til mit nye arbejde - så må du stoppe her.

Igår var jeg nemlig et smut på nye arbejde til møde. Det var så dejligt 1) at køre på arbejde i bil og 2) blive budt velkommen af nye (gamle) kollegaer med knus og et eftertrykkeligt hvor har vi glædet os og 3) køre hjem kl tyve i fire pg hente børn kl lidt over fire  - uden hverken at være stået op kl 4.20 eller have haft travlt med at nå et tog! Det er altså lykken. Og som jeg skrev på IG den anden dag #nytjobjegelskerdigallerede

Sikke en luksus når man fra om 1½ uge kan bytte fem timers dgl. transport ud med 30 min./hver vej.
Så jeg tænker mit nye liv og familiens nye liv bliver helt og aldeles fremragende. Jeg har stadig småopgaver tilbage på gammelt arbejde og på torsdag tager jeg sidste tur til provinsen for at sige farveller og tak - og hente stationscyklen som i 16 mdr har transporteret mig fra banegården til skolen og tilbage igen! 

Så alt i alt kan jeg sige - jeg glæder mig :) god tirsdag derude! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...