onsdag den 2. april 2014

Projekt oplad dig selv, del II

Så er det vidst på tide med en status igen... eller noget.

Nårmmen, here it goes - eller det går faktisk ikke længere, ihvertfald ikke at oplade sig selv, mens jeg går på arbejde. Stressens klamme hånd kunne ikke slippe sit tag i mig (eller jeg kunne ikke slippe - eller hvem der nu skal slippe hvem...) Men jeg gik til lægen i fredags, hvor jeg blev sygmeldt indtil videre til påske. Så må vi se om jeg er klar igen dér eller noget. Jeg ved det ikke - jeg ved ikke så meget lige nu, andet end at jeg kan mærke at 'ingen ture til provinsen' gør mig godt. Jeg er ualmindelig træt, og dalrer dagen væk - hvilket jo også er meningen, kan man sige. Ro, ro og atter ro er recepten på at komme ud af det her stress og lidt til.

Så nu går tiden med at passe på mig selv, og lave absolut ingenting. 'I fredags' føles som utrolig lang tid siden. Det ved jeg ikke om er et godt eller dårligt tegn.

Så nu har jeg masser af tid til at dyrke den sunde livsstil som min læge vælger at kalde det. Spise rigtig gode frokoster, sund mad, drikke masser af vand, motion, gå ture og tid til at tænke en masse tanker. Tid til at lade tankerne flyde og tid til at komme til hægterne igen. Så når jeg har afleveret børnene, tager jeg hjem - drikker en dejlig kop kaffe, og spiser lidt formiddagsmad - og finder så ud af hvad jeg har lyst til netop idag. [og det er ikke ligefrem en let opgave, kan jeg hilse og sige] Men det er da blevet til en løbetur, to dejlig lange gå ture inkl. to skønne meditationer ude i naturen, og så ikke så meget andet - andet end en masse småtterier herhjemme, vasketøj, for eksempel, eller rugbrødsbagning, lidt fjernsyn og ellers tanker i stakkevis....

SÅ så'n står det til i projekt oplad dig selv, så jeg satser på masser af solskin fra nu og til påske, for solskin gør rigtig godt :) god onsdag derude.

1 kommentar:

  1. Det var da trist at høre. Men hvor er det bare skønt at du er så hurtig til at reagere på det. Masser af solskin og fred til dig. God bedring!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...