tirsdag den 1. oktober 2013

Velkommen Oktober du gyldne måned

Jeg elsker efteråret
elsker når bladene skifter farve
den kolde men friske luft
duften af nedfaldne blade
den meget særlige blå himmel
solen der skinner og varmer
blæsten der rusker
de smukke solopgange
mørket om aftenen
stearinlysene på bordet
tæppet over benene


Jeg har det på samme måde hvert år, så meget som jeg holder af foråret, og sommeren, mindst lige så meget holder jeg af efteråret når det kommer for alvor. Også på trods af at det indleder sæsonen for snottende, hostende børn. For efteråret er mest af det ovenstående for mig - en dejlig årstid, hvor jeg trækker vejret ekstra dybt på de klare dage!

God oktober-start til dig :)

En smuk morgen over storebælt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...