tirsdag den 5. februar 2013

Tillykke storemusen

Med de fire år, fire år!! Tænk at have en fire-årig, stor tøs! Tænk det er fire år siden vi så bettemusen, som hun hed dengang - første gang! Stolte, glade og lettede over at alt var gået godt og hun efter nogle lange dage (jf tidligere indlæg) kom ud til os.

Endelig kom dagen, hvor fire fingre kan vises frem, ligesom bedsteveninden L og bedstevennen H.

Vi har hygget med gaver, haft besøg af Opa, der stadig er her, pyntet mårfins, spist dem, spist lidt flere, leget med gaverne, hygget og bare haft en helt igennem fantastisk dag!

Samtalen i aftes ved puttetid, hvor vi altid snakker om hvad det bedste og kedeligste ved dagen har været - og slutter af med endnu en god ting - hver dag! Det er en dejlig måde at slutte dagen på. Vi får snakket lidt om hvad der er sket af gode ting og af dårlige ting :) og slutter som agt altid med noget godt at falde i søvn på.
Idag så samtalen ca sådan ud:
Mig: hvad var det sjoveste idag?
K: det ved jeg ikke...
Mig: hvad med gaverne?
K: nu ved jeg det- gaverne, at pakke dem op, at lege med dem, at pynte mårfins, og spise dem hele dagen...
Mig: og hvad var det kedeligste?
K: at bære hjemme med Skoldkopper
Mig: ja, det er også kedeligt! Men snart må du komme i børneren igen og dele ud :)

Jep. Du læste rigtigt, vi er ramt af skoldkopper for tredje gang i denne vinter - men så er vi også Over det kan man sige... Så sygdomsføljetonen fortsætter...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...