fredag den 11. januar 2013

Tillykke min skønne mand

med fødselsdagen du dejlige mand, far, og bedste ven!

I dag har manden fødselsdag - og det skal fejres, fordi han er...
... sjov, kærlig, dejlig, sød, ærlig, fjollet, lækker, herlig, skøn, kritisk, støttende, spørgende, god, rar, og pigernes far - og min mand.

Og det og en masse mere elsker jeg ham for! 

Så idag fejrer vi manden i mit liv - med gaver som storemusen mente hun skullle pakke op!! Så fint et tilbud. Hun fik lov til at tage gavebåndet af... og pakke lidt op, og se hvad der er i gaven, næsten før manden kunne se hvad der var i den. Bagefter fik hun så at vide, at der jo ikke er gaver til hende, fordi far har fødselsdag. Meget uretfærdigt, spørger man trunten - hun mener så også at hun har fødselsdag i overmorgen - behøves jeg at sige, det har hun ikke ---- hun må vente til den 5.2. Lige om hjørnet siger forældrene - A.L.T. for lang tid til mener storemusen. Bum.

Så i dag skal jeg hjem fra arbejde lige om lidt - hente børn, og hjem til manden, der er hjemme med Ida-musen, der har tynd i æ liv. Så må vi se hvad vi skal resten af dagen - sikkert spise kage, Tak Emmerys for at bage lækker kage ;) og måske hente noget take away når pigerne er puttet - jeg tror det, for vi trænger!

Så'e nu vil jeg tage hjem - og fejre, og sige hurra - tillykke du min dejlige mand!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...