fredag den 4. januar 2013

Når baby alarmen råber mowar

Ved man at tiller og tuller har sovet længe nok og to sæt forventningsfulde øjne kigger op på en når man kommer ud til klapperen...jeg blir nødt til at filme det (altså alarmen), så jeg en dag kan vise dem det. Nuuuurgh!!! Mowar, eller muwar, og hun blir ved indtil nogen (her er det så ligemeget om det er mowar eller baba) kommer... Jeg har ikke helt luret hvem der kalder, men jeg er ret sikker på at det er Matilde.

De er f***me søde de to, selvom der er gået bid i den, jeps mine piger bider, mest hinanden når de blir uvenner eller de vil ha det samme stykke legetøj. Vi arbejder på sagen - altså at lære bideren at man ikke bider, når man er uvenner. Vi er blevet enige om at forsøge os med at sige STOP og holde bideren for munden, og trøste den bidte. Så må vi se hvornår femogtyveøren falder gad vide hornår man ikke længere kan bruge det udtryk, for de gode gamle femogtyveører findes jo ikke længere.... og de lærer at man ikke bider - heller ikke sin med-tvilling!! Jeg følger lige op på projekt bid eller STOP bid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...