søndag den 27. januar 2019

Lidt om mere alvorlig svømning...

Jeg har skiftet svømmehold. Jeg gik om tirsdagen på et voksent fortsætter hold. Jeg trængte til st få finpudset min teknik for jeg sys jeg faldt lidt af på svømningen. Sådan teknisk set. 

Der gik jeg så et halvt år. Men der skete ikke rigtig noget. Jeg blev ikke rettet. Det ser fint ud. Vi svømmede ikke rigtig hårde pas. For det måtte ik være for hårdt - var der nogen der mente. 

Så var der træneren ved siden af. På det andet hold. Han sagde en aften da jeg spurgte om vi ik ku Gi den lidt mere gas - kom om torsdagen i stedet. Der svømmer vi os’ ... så kom jeg i torsdags... og kravlede op ad vandet med kramper i læggene og en slags total træthed i armene. 1800 m teknik og opvarmning. 1200 m m forskellig intensitet. 
Om jeg var ristet?! Jeps. 
Om jeg havde det godt bagefter?! Jeps. 
Om jeg blev rettet?! Jeps. I den grad. Løft albuerne mere, saml fingrene. Spænd i maven. Efter træningen og imens jeg blev rettet fik jeg løbende at vide nu ser det bedre ud ;) 

Men der er noget at arbejde med. Og det er fedt. For nu er der mulighed for at bli en bedre svømmer :) og det var jo det det hele handlede om! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...