søndag den 7. januar 2018

I januar glæder jeg mig til...

Jeg har skrevet de her lister i henved to år nu. De er lidt sjove synes jeg. De holder mig op på hvad der er vigtigt og minder mig om alle mine intentioner jeg har når kalenderen siger “ny måned” 

Ofte er der gengangere på listen. Ting jeg vil gøre mere af eller mindre af. Og når jeg bladrer ned gennem lister er de faktisk meget ens (så nytænkende er jeg ☺️ jep) 

Nå men - i januar vil jeg være god ved mig selv. Fokus på i denne måned må være nænsomhed og langsommelighed. Kombineret med dagslys for det gør godt. 

Så i januar glæder jeg mig til:
@ strikke min egen ego strik trøje færdig. Jeg mangler 1 1/2 ærme. 
@ have tid til poderne. Prioritere god snakke hygge og mobil-fri tid når vi er sammen 
@ læse Simon Krons yogafilosofi bog færdig. Meget inspirerende og den giver en god indsigt i ja - yogafilosofi. 
@ løbe så meget i dagslys som jeg kan. 
@ forsøge med det der svømning igen. Jeg har nemlig ikke svømmet i henved 4 måneder. Og det skal jeg have lavet om på. 
@ have tid. Tid til mig, til hygge og til familietid. 

Mon ikke det blir en fin januar :) jeg kan faktisk godt lide både januar og februar. Det er måneder der i min verden kalder på eftertænksomhed og selvkærlighed. To ting jeg vil dyrke lidt de næste uger :) god januar derude! 

2 kommentarer:

  1. Åh det lyden som en god januar i vente. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg håber den bliver god, jeg vil ihvertfald gøre mig umage :) men din januar startede nu da også ret dejligt! kh. S

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...