torsdag den 15. december 2016

Lidt om at brænde flex timer af ...

Idag er min dag hvor jeg brænder en del af de timer af jeg så møjsommeligt (?) har sparet sammen gennem de sidste måneder. Møjsommeligt er måske for meget sagt. For det har absolut ikke været svært som den opmærksomme læser måske har bemærket ;) 

Jeg har holdt arbejder på et absolut minimum i dag. Læs jeg har kun tjekket og svaret på de aller mest presserende mails. Så farten blev taget ud af dagen. Og det har været så godt. Jeg har været (og stadig er) træt helt ind til knoglerne.

 jeg nydt pigernes optræden i børnehaven som små Lucia piger. 
Jeg har mødtes med en gammel veninde og drukket kaffe og snakket om alt mellem himmel og jord. 
Jeg har været ude og løbe en bette runde i det iskolde vintervejr
Jeg har siddet ned og stirret ud i luften
Jeg har strikket. 

Med andre ord jeg har kun gjort ting jeg har haft lyst til. Og hold da magle det føles godt. Kun at gøre ting der er drevet af lyst. (Det har så givet mig lyst til flere fridage... H E L D I G V I S er der kun fire arbejdsdage tilbage før jeg/vi holder ferie) Derfor undlod jeg også det med julegaverne Idag. Jeg ved hvad jeg skal købe - det må være fint for Idag så kan jeg altid tage ud og købe resten i morgen ell mandag ell tirsdag. Eller onsdag for den sags skyld. 

Så jeg har i den grad cruizet ud af dagen Idag i et tempo der kunne ligne en pensionists med mere end almindelig god tid - og manner det har været godt :) så nu - vil jeg strikke og røre i risengrøden af og til. Og nyde resten af den her torsdag :) glædelig torsdag aften derude! 

6 kommentarer:

  1. Tak ilm😊
    Lyder til at have været sådan en dag, hvor energien bare er blevet fyldt på.Skønt med sådanne dage😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Energi er fyldt på, men samtidig viser de dage også hvor meget der er behov for at fylde på endnu. Så nu tager jeg den vældig med ro resten af tiden op til ferien :) god weekend!

      Slet
  2. Håber du kommer ned i fart og får en dejlig weekend. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kom så meget ned i fart (pånær på løbeturen #tøhø) havde virkelig en dejlig dag :) God weekend, kh. S.

      Slet
  3. Åh, det lyder da bare så skønt:) Håber risengrøden smagte dejligt:o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også en dejlig dag! Og risengrøden var god, virkelig god :) så alt er godt her :) GOD weekend til jer, kh. S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...