onsdag den 26. november 2014

På date med manden

i aften - og jeg glæder mig virkelig meget. Det er alt for længe siden, vi sidst har været på date, og lavet noget sammen bare ham og mig. Vi har tidligere været ude og spise brunch, set på hus, og så'n. Men vi har endnu aldrig været i ude om aftenen (ja, sådan nogle skøre forældre er vi).

Nåmmen i aften så sker det - vi skal ind på Gamle Scene og se Come Fly Away. Jeg glæder mig virkelig meget. Vi har 'booket' barnepige T, der er instrueret i hvordan vi 'plejer' at putte pigerne - og så skal vi ellers bare smutte ind til byen fra den idylleriske forstad, sætte bilen, og gå hånd i hånd ned ad Strøget, nyde god jazz musik, moderne ballet, Frank Sinatras musik, og Chris Minh Doky spille den og nyde hinanden. Vi har billetter helt oppe foran, så der er virkelig lagt i kakkelovn til en hygsom aften :) jeg skal nok (måske) skrive mere om den i morgen...

Jeg droppede endda svømning igår aftes (og erstattede motionen med en rask løbetur i frokostpausen, med nye-kollegas i bakket skov) så jeg sikrede mig at jeg er friskere idag end hvis jeg havde svømmet til kl. 21.30 igår... (to dage sent i seng for mit vedkommende ødelægger mere end det gavner, hvis jeg skal hænge nogenlunde sammen på arbejde også i morgen). For jeg har virkelig fundet ud af, at søvn er mit et og alt for at holde skruen i vandet på en god måde (ok, jeg har vidst det længe, men har nu også erkendt, at det er drønhamrende vigtigt for mig at sove de her næsten otte timer hver nat - ihvertfald når det er så mørkt som nu). Så som led i 'projekt oplad dig selv' eller skulle jeg måske hellere kalde projektet 'forbliv opladet' (?) har jeg sat stort ind på søvn (eller mangel på samme), for det (altså ingen søvn) dræner mig mere end hvad godt er...

Så hygge hejsa - ha en skøn onsdag - jeg ved min blir fantastisk :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...