tirsdag den 23. juli 2013

Bliver jeg også mor, mor?

Det spørgsmål stillede storetrutten mig den anden aften... og her kommer så resten af vores snak.

Storemusen: Bliver jeg også mor, engang?
Mig: Ja, når du bliver voksen, og får en lille baby.
Storemusen: Så bliver jeg mor?
Mig: Ja, så bliver du mor, men du skal først finde en mand.
Storemusen: Ligesom du har far.
Mig: Ja
Storemusen: Hvor har du fundet far henne?
[faren griner i baggrunden]
Mig: thojeeee - et sted hvor vi boede før, i haven [ikke helt korrekt - lååårve story kan I få senere, hvis I vil - noget med noget Poker, og Salsa og en film; men synes ikke helt at det var noget jeg behøves at fortælle storemusen nu...]
Storemusen: ægte [et ord hun bruger meget for tiden]
Mig: Ja, ægte.

Vi har også i ferien fortsat vores snak om hvad der sker efter man bliver gammel - og om at have et hjerte, den dukker op sådan engang imellem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...