mandag den 1. juli 2013

En ferie tager form

Så er ferien begyndt for alvor, vi har tre uger foran os med minimale planer - det er noget af der bedste jeg ved - at vågne første dag i ferien, og vide: der er tre uger som vi bare kan bruge løs af.


Vi har lidt planer, fx skal vi passe mine forældres hus nogle dage, der er have, det er tæt på strand, sand og vand. Så skal vi besøge fætter E. (Min bror og hans familie) vi skal besøge farmor (og bo på hotel), og sejle hjem med færgen :) men havd vi skal ind imellem - det er vi de at finde ud af: 

Vi har tid til alt muligt: 
Tierpark Gettorf
Tolkschau
Søfartsmuseet i Esbjerg
Tulle rundt i Flensborg og se (købe nok mere...) efter sko og andre lækre sager
Besøg af mine bedsteforældre i huset vi passer
Og.så.meget.mere.gode.ting. Som vi lige finder på - fordi fx vi har lyst, eller fordi vejret er til det, eller fordi børnene har lyst. Derfor fik vi igår fx risengrød og i dag er der nogen der har ønsket sig lassagne og sådan noget (ok igår fik vi risengrød fordi der skete noget andet - skriver om det i det næste indlæg, det fortjener et indlæg for sig!!) 

Mens pigernes ferie startede med lidt iPad tv i sengen, startede min ferie med fem km hurtig løb gennem grønne områder i og omkring idyllerisk forstadsby. Så der er virkelig lagt i kakkelovnen til tre skønne afslappende uger. Så hvis der er lidt stille på bloggen er det fordi jeg er sammen med min skønne, skønne familie :) 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...