lørdag den 6. juni 2020

Lidt om at det blev juni...

Så blev det juni. Idag har jeg været i København første gang efter landet lukkede ned i marts. Det er ret vildt at tænke på faktisk. 

Jeg må stadig ikke komme på arbejde. Hvis jeg skal forbi kontoret kræver det en chef tilladelse med en angivelse af grund til hvorfor jeg skal ind på kontoret. Jeg håber ikke jeg lod en kop kaffe stå på kontoret med tankerne den tager jeg og rydder op i morgen. 

Den er sikkert selv smuttet ud i opvaskemaskinen. Eller noget. 

Maj kom. Maj gik. Tiden er en underlig størrelse og hele maj gik virkelig hurtig. Jeg fik cyklet en masse. For at undgå corona kuller (den indsniger sig nu og da alligevel) - 

Ellers har den stået på virkelig meget arbejde. Primært med ansøgning. Koordinering af økonomi i ansøgning. Koordinering af kollegaer og forskellige arbejdspakker og alt det der. Når jeg har så travlt med den slags har jeg altid svært ved at genfinde en mere almindelig arbejdsrytme. Jeg skal lande i almindelig hverdag. Og finde en motivation til de opgaver der ikke bare sådan ligger og løser sig selv. Jeg arbejder bedst under pres. Det er en dårlig vane.

I juni vil jeg prioritere
👍🏼 Min yogapraksis. Jeg har nu siden 16 Marts Eller deromkring virkelig holdt ved. Det er ved at blive lidt hårdere. At holde ved. 
👍🏼 Mine cykelture. En pause fra skrivebordet i solskin kan noget. Særligt når den foregår på cyklen. 
👍🏼 Arbejde vedholdende med tre opgaver der helst skal afsluttes inden sommerferien om 4 uger. 
👍🏼 Nyde den allersidste måned med corona hverdag for mit vedkommende. Når jeg kommer hjem fra ferie i august er der en anden slags hverdag igen. Kontoret åbner den 10/8 MEN vi er blevet varslet ifht meget mere online undervisning. Jeg afventer og ser. Det har de sidste mange måneder lært mig. Lad være med at bekymre dig om ting du alligevel ikke har indflydelse på Uni bestemmer alligevel hvordan vi lander... 

Så juni. Kom an. Bring glæde og masser af solskin og måske wn del frokost is og kaffe med dig 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...