fredag den 19. juni 2020

Lidt om det blev midt i juni

Hvad skete der lige der. Vupti og tiden gik. Hamsterhjulet r så småt igang igen - også selvom jeg nægter st lade det kære så stærkt som det gjorde før corona. 

Siden sidst er der sket en masse. Her er udpluk af min hverdag de sidste ti dage. 

@ lige som jeg havde fundet arbejdsglæden ved at være hjemsendt og havde indstillet hjernen på 10. August blev vi del af fase et eller andet og siden i onsdags har jeg måtte komme tilbage på kontoret - det har jeg fejret ved at holde fri på selvsamme onsdag og komme på kontoret i dag 

@ svømning eller svømmehallerne blev (heldigvis) også en del af fase tre derfor er vi nu igang igen. svømmebarnet er ovenud lykkelig og elsker at badedragten atter er våd. At håret dufter af klor og at tæske baner. Søndag må de to aspirant konkurrence svømmere også komme med for at blive set an af den nye cheftræner. 

@ med svømning er tre dage igen optaget af køre til hal sidde i hal og arbejde og køre hjem igen. Og her kan jeg sige. 1) jeg elsker at arbejde i svømmehallen. Der er en eller anden ro ved at sidde i hallen og ordne ting som ikke er blevet ordnet 2) med svømning kom kørslen tilbage. Tre ture hver uge kan godt mærkes. Det var nu meget fredligt uden ;) 

@ det er den tid på året hvor vores studerende afslutter deres uddannelse. Så jeg læser bachelorprojekt - og næste uge går det løs. Jeg kommer nok ikke uden om og skal læse et projekt eller to eller tre i weekenden 

@ jeg har nydt det skønne solskinsvejr på cyklen. Det betyder jeg har siddet og arbejdet sent næsten hver aften. Det er ok. Men nu ligger jeg på sofaen efter er skønt klassearrangement i 2.a

@ twinserne har skiftet skole til Storemusens privatskole. To pladser to børn i samme klasse. Vi er ovenud lykkelige hele familien ❤️

Mere om udplukkene i andre indlæg. Nu vil jeg læse og slappe af. Over and out herfra ❤️ god weekend. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...