torsdag den 11. oktober 2018

Lidt om trailrunning og om at holde næsen i sporet...

Jeg har været ude på en skøn efteråsløbetur i morges efter jeg afleverede poderne - en tur jeg virkelig havde set frem til for jeg har en hammer-arbejdsdag foran mig i dag.

Så jeg fik parkeret bilen i den skønne efterårsskov, skiftet til tøj der er mere løbeegnet end det jeg trisser rundt i til dagligt, tændt uret og fundet "min" trail rute - et Mountainbike spor i skoven, som er teknisk lidt svær, og udfordrende.

Det kræver ligesom at holde fokus der hvor man er - altså i sporet - og tankerne må ikke være alle mulige andre steder.

Det kom de så til - jeg ved faktisk ikke hvor de var da jeg styrtede lang som jeg var fordi jeg snublede over nogle sten. Pisserogså det gjorde naller - og nu har jeg så tre huller i mine løbetights, i min løbe trøje og er forslået på begge knæ, begge albuer, har et giga blåt mærke på låret (så stort som min hånd, inkl. en hudafskrabning midt i det blå mærke...) og så har håndfladerne også fået en tur.





Manner det gik stært. Og var en ikke-særlig-kærlig reminder om at holde næsen i sporet og fokusere på det der er vigtigt når man løber trail - nemlig at fokusere. Måske også en sund øvelse at ha gang i i hverdagen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...