onsdag den 18. april 2018

Lidt om at rejse med arbejde...

I morgen går turen atter til Helsinki - til arbejdsmøde med gode kollega S og for at møde og arbejde sammen med mine gode internationale kollegaer. Jeg glæder mig til to hele dage (næsten)  kun i mit eget selskab med tid til fordybelse og gode faglige snakke. 

Vi skal ... 
få styr på nogle af de leveringer vi har lovet i vores projekt.
Diskutere fremtidige samarbejdsmuligheder efter det her projekt udløber om et par måneder... 
Vi skal tale om workshoppen vi selv skal holde og de konferencer vi selv skal til og holde oplæg på...

Og så skal vi hygge. Ud at spise. Og få en enkelt drinks eller to måske.

Alt imens manden og poderne er hjemme og får nogle dejlige dage i hinandens selskab ☺️ det blir godt for alle - jeg ved det! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...