søndag den 15. april 2018

Lidt om at være andre steder end på bloggen...

Så gik der lige ti dage med fuldstændig radiostilhed her på bloggis. Jeg må være ærlig og sige - hverdagen tog lige over og jeg har ikke haft lyst eller tid til at skrive eller tænke på ord og indlæg. Sådan går det engang imellem. 

Det er ok - pauserne giver mulighed for at være andre steder end online. De sidste ti dage har jeg således: 
Været på arbejde. Meget. Og ret intensivt. Der er deadlines og ting der skal ordnes og mus’ der skulle forberedes. Der er arbejdsrutiner der skal ændres og prioriteringer der skal ordnes (kan man egentlig det?! Ordne prioriteringer?!?) 

Så fokus har været meget på arbejde. Men fokus har også været et andet sted. Jeg har haft en del fixe reklamer i min facebook feed om konkurrencen ungdommen forsker (eller hvad den nu hedder helt rigtig) og der kom jeg igen til at tænke på Mette. Søde Mette hvis datter sidste år kom i finalen og fik lov til st præsentere sit projekt i forum. Jeg sendte atter gode tanker afsted til den lille familie. Hvor må savnet af hende være stort!! 

Samtidig har slutspurten her i huset virkelig sat ind. Småting ordnes. Større ting ordnes. Haven fixes. Og jeg bruger ufattelig meget tid i svømmehallen. Og på landevejen. For jeg kører poder til svømning. Til musik og til alt det andet - legeaftaler fx. 

Så ja det har været en ret ufrivillig blog pause. Men mit “rigtige liv” har fyldt. Og det kommer det nok fortsat til at gøre i april. For hvor marts var langsommelig og fredfyldt er april hæsblæsende og actionpacked. 😉

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...