torsdag den 5. april 2018

Lidt om hvad marts har lært mig...

I marts kom arbejdsglæden og gejsten tilbage sådan lige så stille og roligt. Men alligevel med så meget kraft at da jeg ramte ferie fredag - var jeg sket ikke klar til at holde ferie. På en sådan måde at jeg faktisk synes ferien kom lidt i vejen for de projekter jeg endelig kunne kaste mig over uden at blive “forstyrret” af undervisning hele tiden. 

Men jeg holdt fast i at ferien nok var godt for mig - og holdt næsten fri. Jeg slukkede arbejdstelefonen tirsdag eller onsdag. Og jeg stoppede med at læse eksamensopgaver søndag aften. Der havde jeg ligesom klattet dem ud over ferien for jeg havde ligesom fået smag for ik at lave så meget. (Og havde jeg raget mig sammen lidt før. Ku jeg have haft fornøjelsen SF helt fri lidt længere ;) 

Så strik kom atter til at fylde (ret meget) og det gjorde tid med mine yndlingsmennesker også. Vi var i zoo to gange og er nu glade indehavere af årskort hele banden. (Manden og jeg har haft i årevis men pigerne har først fået det nu her...) og så havde vi besøg af min far og min svigermor. I fire dage. Men det betød meget for dem at være her i så lang tid. 

Så egentlig var den ferie nok ikke helt tosset. Jeg er i hvertfald flad for jeg endte med at holde den. Og nu - ja nu glæder jeg mig bare til alle de lange weekender der kommer fra nu af og til grundlovsdag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...