torsdag den 26. november 2015

Strikke mor

Jeg mangler liiiige en lille bitte smule ribstrik og så jo monteringsarbejde af løse ender og vask og så er Storemusens ønske-trøje e n d e l i g færdig.

Næsten færdig harlekin sweater fra pickles.no

Hun har allerede lagt en ny bestilling hos strikkemor. En halsedisse i den blødeste silke-uld blanding. Jeg har fået stort set frie tøjler i forhold til design - så basisfarven blir lys grå med lyserøde striber i top og bund. Eftersom det bare er "ligeudstrik" på rundpinde - sansynligvis en pindstr 4 eller 4,5 regner jeg med at det blir en smal sag at strikke den "bestilling" færdig i løbet af den kommende weekend og starten af næste uge. 

Jeg er så glad for at pigerne sætter så stor pris på mor strik - det er strik fyldt med kærlighed og glæde og jeg tror på at det gør en forskel for den der har trøjen på. Samtidig løser det også min egen lille udfordring med at jeg ikke selv kan gå i al det strik som mit behov for at have noget på pindene medfører ... Her er min strikkeønskeliste:
- høstakken fra Pickles
- en hue 
- en ekstra nem raglan sweater
- en strikjakke også fra projecthandmade - design
- nogle andre trøjer fra Isabel Kraemer 

Og jeg kan jo ikke gå i alle de skønne sager - så jeg må strikke til andre ;) og når børnene så står i kø er det jo bare endnu mere dejligt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...