søndag den 12. maj 2013

Ti om mig

Her er lidt bonusinfo, eller et plidder pladder inlæg, eller et kald det hvad du vil indlæg om alt muligt mellem himmel og jord om mig. Lidt løst, lidt fast - here it comes:
  1. Jeg er vild med at læse - særligt krimier, særligt Wallander - så jeg har slugt dem alle fra ende til anden. Men jeg har ikke så meget tid til at gøre det efter alle børnene er kommet...
  2. Jeg bliver i super godt humør af at løbe, i al slags vejr, men særlig regnvejrsløb har sin charme. Så manden min sender mig afsted på løbeture i ny og næ - gæt selv hvorfor...
  3. Jeg taler tysk med mine børn (og elsker når nogen tror jeg er tysker, og derfor snakker tysk til mig...), og jeg drømmer på tysk.
  4. Jeg læser blade og aviser baglæns, men bladrer dem først forlæns.
  5. Jeg bruger skostørrelse 40.
  6. Jeg troede indtil jeg var (ret) gammel at man fik feber af at spise tandpasta - tak mor!! fordi du fandt på denne hvide løgn...
  7. Jeg mediterer - og loving kindness fik mig til at blive meget følelsesladet på den kærlige måde, og jeg blev virkelig klar over hvor meget jeg elsker min mand.
  8. I perioder forsøger jeg slet ikke at spise sukker, det er med blandet resultat kan jeg afsløre. (lige nu spiser jeg ikke sukker, så jeg bruger meget tid på at læse indholdsdeklarationer...)
  9. Jeg er emotionella-hormonella og kan blive ret så ked, når ting går mig på. (Bonusinfo: eller sur for den sags skyld)
  10. Jeg elsker at stå på ski, men har endnu en skiferie med børn tilgode...
Det var vidst det - er der andet du kunne tænke dig at vide?


2 kommentarer:

  1. Det med tandpastaen, er alt alt for sjovt. Den tror jeg, jeg tyvstjæler :-)

    Og hvorfor taler du tysk med pigerne, egentlig? ER du fra Tyskland, eller er du 'bare' fra Synnejylland? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det med tandpastaen kunne have været SÅ pinligt!! Jeg er glad for jeg ikke har fortalt det til nogen mens jeg troede på det!!

      Jeg taler tysk med pigerne fordi mine forældre kommer fra Tyskland, men jeg er født og opvokset her i Danmark, så det er noget tysk-mindretals-halløj :) såe grunden er egentlig at jeg ikke kunne forestille mig ikke at gøre det - det er en del af Sandra-pakken :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...