onsdag den 12. august 2020

Lidt om min hverdagsopstart

Jeg har virkelig gjort mig umage med den hverdagsopstart i år - holdt tidlige fridage, cyklet en del, cyklet lidt mere og nu som noget helt nyt strukturerer jeg min undervisning som ikke fungerer optimalt. 



Hverdagsopstarten har været blid. Sidste uge arbejdede jeg hjemmefra tirsdag - der opdaterede jeg min mail og fik ryddet op i de sparsommelige feriemails. Onsdag kørte jeg på job, og hentede bøger og planlagde undervisning til mit metodefag. Det er også det jeg forsøger at omstrukturere nu. 

Torsdag var jeg inde på Arbejde men på cykel. For egentlig var det meningen jeg skulle have holdt hele sidste uge fri. Så det var nogle korte dage jeg holdt mig. For fredag var også fridag og dermed cykeldag. 

Mandag var jeg inde på det varmeste kontor (det er øst og sydvendt) så jeg blev næsten dårlig af at sidde derinde. Så det endte med jeg kørte lidt tidligere hjem end egenlig planlagt. Jeg tror også pigerne var glade for at blive hentet før. For de kogte - og havde det så varmt at jeg fyldte vores badekar med lunkent vand og “tvang” dem i vandet med ordene: i må blive liggende lige så længe I har lyst til. Det blev til em time 😊

Så ja. Min hverdagsopstart har været god. Så god at jeg er overbevist om at det hele nok skal gå - for jeg kan tids nok få travlt igen. Og det ved jeg også jeg får. Efteråret og vinter er jo altid travle måneder så det er vigtigt at fylde op med energi når solen skinner og arbejdslalenderen er Tom og jeg fortsat kan arbejde hjemme 😊




1 kommentar:

  1. Håber på et lunt og stille efterår :-) selv om det nok er ønsketænkning. Kh. B

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...