torsdag den 9. april 2015

Tanker om at afslutte en afhandling, del 2

For et stykke tid siden, skrev jeg dette indlæg om mine tanker om at afslutte min afhandling.

Mens jeg retter igennem, og forhåbentlig i morgen, igen en fredag, ligesom version 1 og 2, har 3. version af afhandlingen klar til den sidste gennemlæsning - der forestås af søde vejleder, og mig selv naturligvis rammes jeg af og til af tanker om...


når jeg det hele

fuck det er jo lige om lidt jeg afleverer

hvor er det vildt

shit manner, det er virkeligt at det sker, at jeg afleverer

jeg glæder mig

giv mig mere rom

jeg er træt af at tænke på afhandlingen hele tiden, og sårrey søde svigerinde fordi jeg ikke gad at fortælle om alle de vildt spændende resultater i påskeferien...

jeg glæder mig til at få mit liv uden afhandlingsskrivning tilbage ...

Så det var bare lige et par strø tanker, på en skøn torsdag, mens jeg sidder på pinden og blogger - ehm, retter afhandling, og tænker tanker om rækkefølge af afsnit, indhold, og deslige. Fik jeg sagt jeg glæder mig til at det hele er overstået?!?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...