søndag den 24. maj 2020

Lidt om der blev så stille på bloggis

Jeg blev ramt af hjemmearbejdsmuren. Den slog hårdt. Men den er jeg kravlet over. Muren altså. Siden sidst har jeg således knoklet en vis legemsdel ud af bukserne og siddet med en ansøgning til Nordforsk. Vi var så heldige at den (ansøgningen) gik videre til anden runde og der er deadline på onsdag. 

Så de sidste uger har jeg 
Holdt telefonmøder på Teams med mine finske og svenske kollegaer i konsortiet. 
Beskrevet to arbejdspakker med hhv min danske og finske kollega 
Diskuteret indhold i flere forskellige telefon og zoom møder. 

Fået grå hår over forskellige ting der ikke skal nævnes her. 
Fået flere raserianfald over forskellige ting der ikke skal nævnes her. 

Cyklet mig ud af raseri og frustration og cyklet rundt regnet 140 km sidste uge. Og løbet lidt. Den smukkeste tur langs Roskilde fjord i Jyllinge ❤️

Så jeg er her stadig men jeg er bare blevet arbejdsramt i en grad så det ikke er helt sundt længere. Derfor har jeg beordret mig selv en fridag onsdag. Hvor jeg cykler ind til kollega S i Brønshøj for at drikke kaffe og spise chokolade croissanter. Og snakke naturligvis. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...