tirsdag den 12. maj 2020

Lidt om at dyrke yoga (min vej gennem Corona, del 2)

Jeg har genfundet min yogapraksis. Og det kan jeg blandt andet takke Catrine Yoga for. 

Jeg har fulgt Catrine i flere år på Instagram - fra da hun startede sin yogarejse og blev “rigtig yogalærer” med 200 timers uddannelse og alt hvad der hører til. Jeg havde gost stiftet bekendtskab med hendes undervisning på Yogavivo men efter hun havde åbnet sin egen butik var det jo der hun var og ikke længere på yogavivo. 

Den første lock Down weekend klikkede jeg mig mere eller mindre bevidst gennem mine IG strories - og faldt over Cathrines tilbud. Prøv en yogaklasse gratis. Den var super god. Som i virkelig god. Det tog en god nats søvn for st beslutte sig for at gøre brug af endnu et af Catrines tilbud - prøv et halvt år til halv pris. Og jeg blev hooked. Masser af gode klasser. Korte lange. Mellemlange. Meditationer. Mindfulness i en skøn blanding og overskueligt. Og derudover også dejligt guidet - med en dejlig stemme som jeg føler mig godt tilpas med 

Så siden den weekend har jeg dyrket yoga. Hver dag. Med få undtagelser. Og jeg er overbevist om, at det har bidraget til jeg stadig lever eller ihvertfald er i fuld vigør ifht at arbejde hjemme. At lytte til min intuition og stole på hvad der er godt og rigtigt for mig. 



Ps dette er ikke et reklame indlæg. Det er egentlig bare en fortælling om at yoga og corona lockdown for mig er to uadskillelige “ting” 🙏

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...