lørdag den 4. juli 2020

Lidt om ferietid...

Så ramte sommerferien vores matrikel for alvor. Og det gjorde heldagsregnen også. Og langsommeligheden. Og trætheden. 

Jeg nåede alt hvad jeg skulle de sidste uger. Men det har også haft en pris. Massiv træthed - og virkelig også et massivt behov for st trække arbejdsstikket. Forude venter fire en halv ugers ferie. Jeg skal slette arbejdsmailen på min telefon - og lukke ned og lukke op for langsomhed og hygge. 

De sidste uger har jeg: 
Læst bacheloropgaver og afholdt seks bachelor eksamener. Det var i sidste uge. Tirsdag og onsdag. Det føles lige nu som virkelig længe siden så travlt har jeg haft siden. 

Så har jeg skrevet et paper færdig sammen med min kollega. Det var en fed proces men meget hæsblæsende. To tomme kalendere hvor alle ledige tider blev brugt på at læse og skrive. Måske faktisk lige netop det det skulle til for at vi to kunne levere hvad der skulle til... 

Jeg har afleveret et kapitel til en bog. 

Jeg har holdt krisemøder Skrevet opråb og tænkt masser af tanker omkring en sammenflytning af to forskellige arbejdspladser med alt for lidt plads og alt for lidt tid til proces. Heldigvis fik vi bremset processen en del. 

Og så kom jeg til at bladre på min insta profil den anden dag og bladrede tilbage til dette billede. 


Det var den 12. Marts. Tiller og tuller sad og lavede de opgaver deres lærer havde nået at kopiere til dem lige da landet lukkede ned. Det føles som afsindig længe siden. Som i år tilbage. Med alt det der er sket de sidste fire måneder kan jeg virkelig godt forstå at de næste fire uger blir en mere end tiltrængt pause fra arbejdslivet. 

Jeg forsøger at fylde bloggis med hyggelige historier om hvad vi foretager os. ❤️ Hvis det ikke lykkes bær over - for så holder jeg fri. Helt fri. Nyd sommeren derude ☀️☀️☀️




4 kommentarer:

  1. Er pigerne spejlvendte? (lidt fjollet spørgsmål, I know, men det slog mig lige?)

    SvarSlet
  2. Rigtig god (fortjent) ferie :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde når du skal holde ferie ☀️☀️☀️

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...