onsdag den 1. august 2012

Sælger ud....

... Af mine twins sager. I morgen køber en kommende tvillinge mor min elskede ez2n Ammepude (den har ligget og samlet støv i ca fire mdr nu...) Men for mig er det en proces, jeg kan ikke bare sælge de ting pigerne er færdig m at bruge lige med det samme. Så i morgen er det Ammepudens tur. I løbet af denne uge sælger jeg også min strækvikle (det har virkelig været en svær beslutning... Men eftersom vi ikke skal have flere børn giver der ikke mening at beholde babysager). Solgte også en stak Lamaze legetøj til til en meget træt tvillingefar...
Så mangler du (eller nogen du kender) lidt legetøj eller tøj så sig til...

Her er de tre skønne skønne tøser  :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde alle tre :)Slægtskabet fornægter sig heller ikke hjemme hos dig kan jeg se!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke, jeps man kan se de er søstre - det er meget dejligt synes jeg :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...