fredag den 16. marts 2018

Lidt om store milepæle...

I nat sover Tuller hos bedste veninden M. Hun har glædet sig rætti rætti meget på sove aftalen og de to trunter har plaget hjemme på hver deres matrikel for at få lov til det. Og nu sker det endelig. To travle kalendere skulle lige passe sammen og Idag sker det så. 

Da jeg afleverede sengetøj mm til Tuller hjemme hos M var jeg ellers næsten sikker på at jeg skulle ha tuller med hjem igen. Hun kæmpede en kamp inde is og selv for ikke at spørge må jeg komme med dig hjem kunne jeg se. Så jeg krammede. Og krammede og kyssede farvel mens jeg holdt om hende for at lade hende op på mor kontoen. Jeg er sikker på det nok skal gå, og hvis ikke henter vi hende bare. Kein problem. 

Imens tuller har en sove-lege aftale som det hedder er Storemusen og Tiller hjemme med os. Vi fik som altid fredagspizza og nu ligger de to sofakartofler på sofaen og netflixer den. Jeg vil sætte mig ind til dem nu og nyde strikketøj og at det er fredag aften og at jeg ikke skal særlig meget den her weekend. Det blir skønt. 



God weekend derude :) 

3 kommentarer:

  1. Håber soveaftalen gik godt.
    god weekend til jer alle

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde den indtil jeg blev ringet op af sove-aftalens forældre fordi poden (ikke min) havde kastet op... Men de havde da en virkelig lang og super hyggelig lege-aftale :)

      Slet
    2. Åh æv at pode blev dårlig, men godt de hyggede sig indtil da så der jo mod på en gang til.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...