lørdag den 3. marts 2018

Lidt om en lørdag lige efter min næse...

Lørdagen skrider langsomt frem. Lige så stille og roligt. Det passer mig perfekt. Det er lige det vi alle har og har haft brug for. 

Så indtil videre har jeg
Spist skøn morgenmad
Løbet en tur i snevejret 
Siddet ved bassinkanten i svømmeren og arbejdet mig igennem løse ender i min arbejds mail
Siddet og drukket en kæmpe spand kaffe og strikket imens
Kogt en kylling til høns i asparges og tarteletter i aften 
Ryddet op. 

Det ser måske ud af en del. Men tempoet er taget ud af mine gøremål. Så alt foregår i langsomt og hyggeligt tempo. Ikke noget med jeg skal liiiige. Det eneste jeg liiiige skal er at tage det roligt :) 

God lørdag derude 



2 kommentarer:

  1. Hold op. En kylling til tartelet. Overskudsagtigt 😉 håber I havde en fortsat god weekend. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak - Det var en virkelig skøn weekend. Jeg kunne godt bruge flere fridage af den slags.
      Elsker kylling og tarteletter så må man jo kaste sig ud i at koge en kylling i ny og næ ☺️ Håber også din weekend var god :) Kh S

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...