onsdag den 21. marts 2018

Lidt om gode dage på arbejde...

Idag har været en rigtig god dag på job. Det har hele ugen faktisk. Jeg er nemlig færdig for en stund med at undervise og det er virkelig dejligt. 

Jeg elsker at undervise. Men jeg nyder også når undervisningen slutter og jeg igen kan være hende der primært arbejder på de projekter jeg har liggende på mit skrivebord. 

Idag har jeg derfor filet på et abstract til en konference jeg meget gerne vil til i Bordeaux i august. I februar sendte min gode kollega S og jeg sammen med en finsk kollega et forslag til en session på selvsamme konference. I morgen samler jeg trådene og tekststykker til endnu et abstract. Jeg håber og krydser fingre for at de begge blir accepteret (for så venter en skøn sensommer tur med gode kollegaer til Frankrig.) og det blir godt. Mindst lige så godt som turen til Umeå var sidste juni. 

Jeg er heldig. Og at der kun er to dage til ferien gør det hele vare endnu bedre. (Og ikke et ord om st der nok er et par løse arbejdsender der lige skal samles ... pyt med det. Jeg kan sidde hjemme og ordne det....) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...