torsdag den 8. januar 2015

Tilbageblik på 2014

Når jeg ser tilbage på vores og mit 2014 og samtidig ser på indlægget her - som handler om hvad jeg ønsker mig for 2014 og kigger ned over de 149 indlæg jeg har skrevet i løbet af 2014 er der nok mest af alt 2 ting jeg vil huske.

Det ene er - at jeg for alvor mærkede stressens klamme hånd - min lange rejse fra den dybe kulkælder til et mere almindeligt og afbalanceret liv kan læses her. Stress rammer jo altid de andre, og aldrig en selv - denne gang var jeg bare en af 'de andre'; og kan virkelig mærke hvor tabubelagt det 'at blive ramt af stress' er.

Det andet er - at jeg skiftede job, farvel Provins. Væk fra penderliv med 5 timers daglig transport, væk fra PrebenLouise (der i øvrigt har sagt op), væk fra ting man lægger mærke til når man rejser med toget, væk fra de utrolig tidlige morgener - og goddag til rolige morgener, et helt andet arbejdsliv og en afhandling der skal færdiggøres i løbet af den første halvdel af 2015.

Jeg ønsker mig for 2015 at jeg fortsat arbejder på forbliv opladet - masser af glæde både arbejdsmæssigt og privat - kærlighed og overskud. Jeg trænger. Trænger til et helt almindeligt år, hvor der kommer helt og aldeles ro på arbejdssituationen, hvor vi måske køber et skønt hus, med dejlig have i byen ved skoven. Et år der er præget af - en følelse af vi faldt på plads. Må dit 2015 blive lige som du ønsker dig det, og trænger til :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...