onsdag den 28. januar 2015

Nedtællingen er begyndt

forlængst for om lige præcis otte dage som i o.t.t.e. - 8 that is - har Storemusen fødselsdag*. Jeg kan næsten ikke vente, mor Så vi tæller ned. Og tæller ned. Hver morgen, middag, eftermiddag, aften - og sikkert også i søvne om natten, tæller vi ned. Og snakker om fødselsdagen - for den 5.2.2015 bliver Storemusen 6 år.

Så vi har planlagt - at børnerens storegruppe kommer hjem til os på dagen, ligesom sidste fødselsdag.. Vi har planlagt at Bessemand kommer på dagen - for han kan ikke i weekenden - Vi er ved at invitere lidt familie i weekenden efter den store dag - og har købt (nogle) gaver - mor har I købt gaver - mor har du pakket gaverne ind? Åhhhh, jeg glæder mig, jeg kan næsten ikke vente... Så vi glæder os på hver vores måde, at Storemusen snart bliver 6 år.

Hun har ønsket sig rulleskøjter - og alle mulige afskygninger af Elsa (Barbie, Paryk, handsker...)

Tænk - at der allerede er gået et år - siden vi sidst fejrede hende...  Og seks år siden hun kom ud til os. Det er vildt at tænke på. Så vi glæder os til at fejre hende. Om otte dage.

*Moren siger så lige, godt der er otte dage til - for der mangler en del løse ender, som fx at få gaverne leveret/købt. At få den pakket ind, at lave mad til børneren - bage kage og den slags. Så jeg siger - godt der stadig er otte dage til din fødselsdag min skat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...