mandag den 19. november 2018

Lidt om hverdagstakeover...

Så gik der lige ti - ti  (!!!) dage siden jeg sidst har tjekket ind på bloggis. Og hvad skete der så?! Jamen hverdagen tog over. I allerhøjeste grad. Ikke på den der jeg kommer og tromler dig måden. Eller kun lidt. Men her er lidt udpluk fra mine sidste ti dage... 


Jeg startede og sluttede hipsterhuen fra petit knit. I det skønneste merinoalpacca garn fra garnudsalg. 

Jeg var ude at løbe i frokostpausen for lys gør godt. Solskinslys gør endnu bedre. Så det blev til en del kilometer både almindelig løb langs søen på arbejde og trail løb en del langsomme kilometer med fokus på ikke at falde. Det blev til Aftenløb i mørke. Til sammenlagt over 30 km... 


Så blev det til arbejde. Undervisning. Mere undervisning og oplægsforberedlese. Det blev til computerbøvl - til dataanalyse - til frokostmøder og lange snakke om den fyringsrunde der bliver afsluttet med varsling af otte medarbejderes fyring og en der går markant ned i arbejdstid i morgen klokken otte - 

Det har med andre ord handlet om det liv jeg lever hvor der skal prioriteres i den tid jeg har og bruger. Der har været ganske småt med overskud. Der har været gråvejr både i sind og vejret - og jeg har meget ihærdigt mindet mig om at det at ikke at holde af november ikke er en mulighed. For Mettes skyld ❤️ så derfor har jeg hanket op i mig selv. Glædet mig over at solen faktisk alligevel har skinnet en del. Set op når den var der. Og fokuseret på lyset. Og forsøgt også at finde solskinnet i mit liv når jeg sys sindet havde gang i at gøre det hele lidt for gråvejrsagtigt. 






2 kommentarer:

  1. Himlen er heldigvis (lidt) blå her i dag og jeg har det på samme måde. Bliver alt for nemt grebet af det grå. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glædes også over smukke solopgange, blå himmel, smukke solnedgange - men også over at det ikke regner, den friske luft - osv. for at minde mig om at november faktisk er fin :) for ja, ellers gribes jeg også af grå-november-tristesse...
      kh. S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...