torsdag den 5. juli 2018

I juli glæder jeg mig til...

Så kom juli endelig - endelig fordi det betyder ferie for hele familien - for nogle seks uger, for andre fire uger og for de mindre heldige tre uger.

Jeg er så ferie klar. Det har været en hæsblæsende juni, som vi lige har lagt bag os. Ikke så meget arbejdsmæssigt, der har jeg egentlig fint holdt skruen i vandet - men mere privat har den budt på nogle kolbøtter. Det er blandt andet derfor jeg ikke har været så aktiv her inde. Det har været for privat for mig at dele den del af mit univers her i blogville... Til gengæld har jeg brugt mange timer og mange kilometer i løbeskoene, alene, sammen med min gode løbemakker og partner in crime M som jeg har kunne vende mine tanker med. Nogle gange har jeg følt det som jeg har taget en ekstra tur i vaskemaskinens centrifuge, - jeg har tænkt, reflekteret, tænkt lidt mere og kommet frem til først det ene og så det andet. Jeg er ikke rigtig kommet frem til det helt store - jeg er stadig i proces tror jeg det hedder.

Derfor glæder jeg mit til juli, for i juli skal jeg...
# binde de sidste sløjfer på arbejdslivet - skrive et paper lidt mere færdigt, og sende en anden opgave til korrektur.
# holde fri. Holde fri fra bloggis og i stedet bruge tankekrudt og tid sammen med mine yndlingsmennesker.
# strikke min egen løvfallscardigan færdig
# strikke endnu en ankerstrøje my size
# løbe og svømme alt det jeg kan når vi nu også skal på roadtrip på kryds og tværs af Europa...

Så når vi rammer i morgen, fredag kl. 14.30 så trækker jeg stikket - helt og aldeles, i håb om at fire ugers fri - gør underværker på kolbøtte- og centrifuge livet og jeg i august er mere i vatter med mig selv og mine prioriteter. 

Rigtig god ferie derude :)

2 kommentarer:

  1. Nogle gange er livet jo bare vigtigere end bloggen. Jeg håber, det hele er i orden og I får en skøn ferie. Nyd den! Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Birgitte, tak for din søde kommentar. Hmmm, om det hele er i orden ved jeg ikke. Jeg tror "bare" jeg har taget nogle dele af mit liv til revision.... Jeg krydser også fingre for en dejlig ferie - jeg trænger - på mange forskellige plan. Jeg håber også du får en skøn ferie! Kh. S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...