fredag den 2. november 2018

I november glæder jeg mig til

November kom - den måned jeg har lært at holde af. For jeg vil så nødig spilde 30 dage på ikke at kunne lide en hel måned. Så hvert år gør jeg lidt ekstra for at fortsat holde af hver enkelt grå-vejrsdag i november. 

Så i november vil jeg 
Nyde solen lidt ekstra. De lyse timer svinder ind. Så derfor vil jeg få al det lys jeg kan. 
Løbe i solskin eller i hvert fald mens det er lyst - jf pkt 1...
Lave en taknemmelighedsliste. Og finde tre ting jeg er taknemmelig for... håber jeg husker det hver dag :). 
Svømme lidt mere
Sætte selvomsorg allerhøjest på min liste over ting at gøre. Selvomsorg er vigtig. Meget vigtig. For uden går det helt galt. 

Hvordan var oktober så?! 

Jamen oktober var skøn. Den var langsom og dejlig. Mange skønne solskinstimer fik vi brugt uden for mens vi var i sommerhuset hvor der jo både var strand og vand og skov. Og en mormor der kunne passe poderne mens jeg løb trail. Og en mand der skulle arbejde. Så den stod på absolut tøse hygge med masser af tid til langsommelighed. De sidste to uger af oktober har fået ben at gå på. Der er (igen) varslet fyringer på job. Sh** - vi var lige kommet op i gode omdrejninger efter sidste års fyringsrunde. Det har fyldt og stadig fylder unådelig meget. Alle er bekymrede. Så når solen ikke er der er det bedst ikke at være på job. For så blir alt ekstra gråt. Det er derfor der er sat lidt ekstra ind på selvomsorg i november. Det skal der til! 

Glædelig november derude ♥️

2 kommentarer:

  1. Jeg tænker på Mette i disse første novemberdage... og prøver at nyde dagene, selv om mørket banker på for alvor. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænkte (og tænker) også i den grad på Mette i november, der er hende der skrev - det er spild af dage :)
      Kh. S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...