onsdag den 28. november 2018

Lidt tanker om november...

November er næsten omme og julepynten er kommet op herhjemme. Vi glæder os alle til december og til juleferie. Men inden vi kan tjekke ud i hhv skole og på job den 21/12 er der lige er par småting eller to der skal vinges af. Mere herom på min decemberliste om nogle dage...

November har igen været en måned hvor hverdagen satte en fed streg igennem min plan om at skrive lidt flere indlæg på bloggen her... Der gik simpelthen hverdag i den - samtidig kæmpede jeg med næb og klør mod novembertristesse - fik løbet en del kilometer og kun svømmet ganske lidt. Løb er bare en bedre kur mod triste tanker end svømning er. 

November bød på fyringsrunde på job - og den stemning det medfører på en arbejdsplads er heller ikke fremmende for det gode novemberhumør. Heldigvis har jeg stadig mit job - men stemningen på arbejde er stadig i bund. Jeg håber julefrokosten inkl en altid spydig revy kan løfte humøret lidt. 

Hjemme og skolemæssigt får vi igen kamp til stregen - udfordringerne er meget magen til dem vi oplevede sidste år samme tid med og i Storemusens klasse - hvorfor de to trunter nu også er skrevet op et andet sted. (Samme skole som Storemusens’). 

Så ja november har været en hård en at komme igennem. Løb har hjulpet. Dulmet. Og bidraget til humøret blev bedre. Men også katten. For pelsterapi hjælper i den grad til at få tankerne i andre baner - så mon ik det hele går alligevel?!? 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...