tirsdag den 20. november 2018

Lidt om stadig at have sit arbejde...

I dag var der fyringsvarsel for otte og en halv medarbejder på jobsi. Shit en dag. Jeg har heldigvis stadig mit job. 

Sådanne dage er altid ræsdsomme at komme igennem. For samtidig med at man er lettet og glad over man stadig har sit job - så er man jo også mega berørt over at andre. Gode. Tætte. Kollegaer ikke har deres mere. 

Der blev drukket uanede mængder kaffe i dag. Og talt om hvor ligegyldigt alt er. Og når Storemusen så svømmer alt hvad arme og ben kan trække til klubmesterskaberne så kan alt andet virkelig være ligegyldigt. For hendes stolthed og glæde gør grå novemberdage gode. Virkelig gode. Uanset hvad derså sker andre steder i mit liv ❤️




I morgen skal jeg undervise igen. Om jeg gider. Nej ikke rigtig. 

Manner en dag. Men jeg har heldigvis stadig mit arbejde... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...