torsdag den 8. november 2018

Lidt om eftermiddagskaffe

I dag har været en hektisk dag. Vi er ved at lægge sidste hånd på en forskningsansøgning med deadline den 15/11. Næste uge er der ingen af skriverkarlene (læs mig og min finske kollega) der har tid så derfor er det i denne uge der bindes sløjfer og krøller på ansøgningen. Det er et kæmpe arbejde der for mit vedkommende sluttede i dag. De sidste tre kommentarer overlader jeg trygt til min finske kollega. 

Så ud over at ha arbejdet med mit CV og finpudset teksten i ansøgningen har jeg fundet de rette kilder frem og kortet ansøgningen ned - til de magiske fire sider - Jeg blev færdig med min del kl 13.30 og gik lidt kold. For der havde jeg  siddet med det (og lidt andre ting)  siden jeg steg på S-toget kl 7.15 i morges. 

Så dagen blev nødt til at slutte på den her måde. 


Det er vel en slags selvomsorg - en god cappuccino for nu har jeg tonse meget energi til at hente poderne ♥️

2 kommentarer:

  1. Uhm, sådan en kop i det halvkolde vejr, det holder bare (:

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps. Cappuccino holder altid. På næsten alle tidspunkter af døgnet ;) god weekend. Kh S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...