lørdag den 1. september 2018

I september glæder jeg mig til...

Så blev det september, efteråret er på vej (sådan føles det ihvertfald når man kommer hjem fra 25 grader i Bordeaux) for her er "frisk" som man siger. September er en af de måneder jeg virkelig holder af. Jeg nyder at efteråret er på vej, den friske luft, æblerne på vores æbletræer, men også den varme der forhåbentlig også er der om eftermiddagen når jeg kommer hjem og kan drikke kaffe i solen og strikke et par runder eller tre. Jeg kan lide duften af efterår - og følelsen af at efteråret er på vej.

I september glæder jeg mig til...
- at få lidt mere arbejdsmæssig ro på - der er masser af ting der skal laves, men jeg vil forsøge at holde kalenderen tom for møder og dedikere hele dage til skrivetid
- at prioritere min søde veninde, der lige nu trænger til venindetid
- at hygge med og om familien for det trænger vi alle til
- at strikke min #ankerstrøjemysize nr. 2 færdig, for jeg mangler endnu en striktrøje til den slags vejr vi har nu
- at løbe mere, for knæet stod til af efter alle mine sommerferie kilometer i løbesko
- at svømme mere, eller i al fald at fortsætte med at svømme så meget som i august, for det gør godt, og særligt openwater er noget jeg er faldet for!
- at fejre min 9 års bryllupsdag med manden min om 1½ uges tid

Augst var og blev dejlig. Jeg fik den hverdagsopstart jeg trængte allermest til - en nænsom en af slagsen, hvor der var korte (arbejds)dage og langsommelighed. Det blev til endnu et skoleskifte for storemusen - men jeg er så overbevist om vi har gjort det helt rigtige - hun er så glad og fortæller ofte, det er den bedste skole hun nogensinde er gået på... Sommeren eller august blev samtidig også måneden hvor jeg sluttede fred med byen ved sundet og landede det at bo her mentalt, Jeg fik strikket, løbet (meget lidt) og svømmet (virkelig meget, også i æ haw) - og på den måde fik jeg holdt formen oppe. Jeg fik i den grad gang i bloggeriet igen, efter for-sommerens tørke på indlæg - bloggen holdt 6 års fødselsdag, og jeg sluttede august af med en dejlig uge på konference i Bordeaux

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...