mandag den 3. september 2018

Lidt om Bordeaux - konferenceindlæg

I sidste uge drog jeg som måske bekendt til Bordeaux med min gode kollega S som også er verdens bedste rejsemakker (altså ud over familien min naturligvis) 

Vi har det hyggeligt sammen. Ved hvornår der skal snakkes og ikke snakkes. Hvordan vi godt kan lide vores kaffe og at der ofte går lidt kage on the side hvis kaffen skal glide særlig godt ned. Så k mandags mødtes vi i lufthavnen tog flyet til Paris og videre med TGV toget til Bordeaux. Det gik stærkt omend S var en anelse skuffet over alle de stop vi havde - toget kommer jo aldrig rigtig op i fart - konstaterede han tørt. 




Mandag aften sent gik med øl på altanen - tirsdag med arbejde og før konference workshop inden det gik rigtig løs onsdag med keynotes og sessioner. Torsdag morgen var S og jeg selv på med hver vores indlæg på vores fælles session. Skønt at vise hvad man har arbejdet med de sidste måneder og vi fik så mange gode kommentarer og spørgsmål med på vejen.

Eftermiddagen og aftenen brugte vi på ekskursioner der ligesom da jeg var i Umeå sidste juni også altid er konferencers højdepunkt. Vi var ude at se Europas største sand mile Dúné de Pilat og et fuglereservat. Begge dele fantastisk på hver din måde (indlæg og flere billeder kommer) 



Fredag igen igen masser af spændende indlæg. Gode snakke og utrolig lækker mad (det var der så jo på hele konferencen). Hjemturen var eventyrlig på den lidt udfordrende - vi er mega forsinket og når måske ik flyet måden...- og med godt og vel 2 timers forsinkelse plus et sprint af dimensioner i Charles de Gaulle lufthavnen nåede vi vores fly mod København. Bagagen tog det mere fredsommeligt og blev leveret godt 24 timer efter jeg var hjemme igen. For tasken havde ik heeelt de samme sprint talenter som S eller jeg har ;)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...