fredag den 18. maj 2018

Lidt om projektledelse...

Jeg er blevet projektleder på et projekt jeg lykkedes med at hive hjem i vinters. 

Og efterhånden .... efter de første tre måneder som projektleder som mest af alt føltes som om vi bare legede det hele er jeg ved at venne mig til min nye rolle. Det er ret fedt at være den der har timer til projektledelse. Til at have tid til at nørde budget og lægge timer. For nu har jeg endelig lagt de timer og det budget. Det tog det meste af dagen igår. 

Jeg er ved at lære hvornår det er diskussions tid og hvornår det er en beslutning der skal tages. Jeg har øget min projektgruppe til tre faste, to studentermedhjælpere og en bonus som kommer med sine egne timer og som er min sparringspartner  - og at M så samtidig er min løbemakker og partner in crime når vi skal ordne verdenssituationen er skønt. Det at have en sparringspartner som kommer med viden og ressourcer er det det har givet den sidste projektledelses ro. 

Så i dag har jeg brugt sammen med den lille projektgruppe og diskuteret spørgeskema udfordringer og udforming. Tirsdag mødes vi hele gruppen og taler videre og så skal skemaet yderligere raffineres og bearbejdes de næste uger. 

Det har givet en masse ny arbejdsenergi  og gejst til at fylde rollen ud som den der sidder for bordenden på min egen måde. Jeg er sikker på det nok skal gå! 

Nu vil jeg holde weekend - og i morgen ing, der tager manden Storemusen med ud at kære go card - mens Tiller og tuller skal på legeaftale. Manner jeg glæder mig til at fylde tiden ud med mig tid: svømning og nussen rundt i haven og naturligvis strik og kaffe i solen :) jeg er ihvertfald klar. Både til weekend og i særdeleshed til alenetid ❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...