tirsdag den 15. maj 2018

Lidt om det med ærmestrik ...

Jeg er virkelig godt igang med ærmerne på den ene af mine to ego strik trøjer jeg har gang i lige fortiden. Sådan en køretur til Sydfyn fra  byen ved sundet plus en del aftener hvor vi snakkede og jeg strikkede har gjort et gedigent indhug på de manglende ærmer

Og det er så her vi kommer til læringen. Aldrig aldrig slå mere end et stort projekt op. For hvad gemmer jeg til sidst på begge større projekter ?!? Jep korrekt. Ærmerne. 

Jeg har ellers haft en regel for mig selv her hjemme at jeg kun måtte slå et stort projekt op og så have gang i et lille ved siden af. Det har været sokker - altså de små projekter. Store projekter har Jo så både været trøjer til mig og til poderne. Sofaprojekterne og taskeprojekterne ;) 

Men regler er jo også til for at blive brudt. (Eller nåwed) Så derfor kastede jeg mig ud i endnu et eller et til større projekt (arvingen fra Pernille hjernø - den som gro gik rundt i i arvingerne altså tv serien, ing?!?) fordi jeg kedede mig imens jeg strikkede rundt og rundt og rundt på kroppen på den anden trøje - Ankers trøje my size fra petit knit som jeg egentlig var så godt igang med. 

Og så kom ærmerne - først på den ene trøje og så på den anden. Og så gik jeg i stå sådan for alvor. Og ærmer strikker som bekendt ikke sig selv - men en længere biltur med masser af tid til strik fik da endelig sat en stopper for al elendigheden med det ærmestrik - og nu mangler jeg kun 1/2 ærme så er min fine blå trøje færdig :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...