tirsdag den 15. marts 2016

Græsenketid...

Så står der "manden ud at rejse" i min kalender - igen. Men denne gang er det kun 2 hele dage i stedet for de otte hele dage inkl. sygdom og diverse - det er lidt mere overskueligt at der står fra i aften til og med torsdag aften - "manden Ungarn" i kalenderen.

Så i aften har vi debut på at tage til Storemusens svømning alle fire... For jeg måtte aflyse Storemusens svømmetid i tirsdags hvor jeg var ude og vifte med ørerne og høre Richard Louv snakke. Og hun er netop blevet nogenlunde tryg ved det her svømme koncept (igen) og vil det - så jeg vil helst ikke aflyse det igen. Så i aften tager vi alle ud - Tiller og Tuller har fået strikse instruktioner om at gøre hvad der bliver sagt - OG blive siddende ved kanten. For ellers tager vi hjem. De bliver udstyret med Ipad og så må vi se om de ik kan sidde (nogenlunde) stille og se Storemusen og mig svømme rundt i vandet. Jeg tror det bliver fint for Storemusen, og vise hvad hun kan - og måske kan det også bidrage til at hun faktisk opdager at hun kan mere end hun selv tror hun kan. Men nu må vi se.

I morgen tager jeg på arbejdet i skoven - tager løbetøjet med for at lade op og lufte det til en gang frokostløb, og måske blir der tid til en hjemmearbejdsdag på torsdag. Ellers står der bare "at holde skruen i vandet" på programmet. Jeg er positiv - det skal nu nok gå - især efter sidste gang, hvor vi prøvede stort set alle kombinationer af forskelligartet sygdom - arbejdskalenderen er holdt fri for møder - så er der mere ro til at fokusere på opgaver og "moropgaven".

Go tirsdag til jer derude :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...