søndag den 20. marts 2016

Endelig ferie.

Da jeg i fredags på vej hjem (lidt tidligere end almindeligt) gjorde mine timer op på arbejde faldt der pludselig en (eller flere brikker på plads.) 

Da vi gik ind i marts havde jeg minus 8 timer på fleksen (det er en del når man er på 32 timer...) Det synes måske ik af vildt meget - men når man (som jeg gjorde...) så vælger at arbejde timerne ind i de tre uger før påske og ende med noget i nærheden af plus nogle få timer så forstår jeg lige pludselig hvorfor jeg sys jeg havde haft så travlt. Jeg har haft mange lange dage, mange forskellige jern i ilden alt sammen ting der kan bidrage til at overblikket synes noget rodet :-/  Og jeg ved godt af de otte timer ikk engang svarer til at jeg arbejder på fuld tid altid - (gav det menig) men hvorom alting er så har jeg haft et hav af små opgaver med skriv lige en mail til den ene og den anden. Følg op på det ene og det andet. Og følg op igen (og igen). Og masser af sådanne opgaver gir som sagt ikke ligefrem overblik og overskud. 

Så jeg har virkelig brug for den her ferie til at lade op og komme tilbage til afslappet tilstand.

Så nu er der endelig ferie. Og ferie tid er i påskeferien lig med:
- familietid i rigelige mænger 
- strikketid 
- kaffe tid 
- mand og kone tid
- og bare tid - tid til at være og tid til at finde ud af hvad vi har lyst til, og så gøre det! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...