fredag den 10. juli 2020

Lidt om sommerferie i langsom tempo...

Ferien har et formål. Og det er at komme ned i gear. Og så slappet af. 

Det lykkes sådan cirka således: 

Lørdag pakkede vi og tjekkede trafikken løbende. Den gik for langsom over Fyn. Omkring Vejle. Ved Skanderborg. Og langsom omkring Århus. Så vi besluttede os for ikke at køre før søndag formiddag. 

Søndag brugte vi på at køre til Nordjylland. Og ikke andet. 

Mandag og tirsdag brugte vi på at blæse væk. Næsten da. 20 ms er en del skal jeg da lige love for... 


Mens det blæste og stormede brugte jeg tiden på at surmule over vejret (ja sådan en er jeg) - jeg synes sommerferie som udgangspunkt skal være varmt og solrigt. Ikke regnfuld og blæsende. 



Oprørt Vesterhav har nu os noget flot over sig. Men altså. Ikke i juli når jeg er på ferie. 

Udover at surmule brugte vi formiddagen i svømmehallen. Det hjalp lidt på humøret. Og mere på min ryg der værkede. 

Onsdag fik jeg cyklet og det hjalp. Eftermiddagen brugte vi på Oceaneariet i Hirtshals og så klumpfisken og spiste is. 

Torsdag cyklede endnu en tur og så var vi ved stranden. For vejret var blevet bedre. 

Derudover har jeg glemt ugedagene. Og jeg strikker på ærmer og drikker øl og rose. Så alt er faktisk vel her. ❤️






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...