torsdag den 9. juli 2020

Lidt om en ny dille...

Jeg er ikke altid den hurtigste snegl i skoven. Det er der flere beviser på... 🐌🐌🐌




Seneste bevis om man vil er neglelak. 

Jeg går ikke rigtig op i make up. Jeg har meget mørke øjenvipper og har derfor ikke behov for mascara. Jeg bruger det derfor meget sjældent. Ikke fordi jeg ik sys det er pænt. Men mere fordi jeg måske ik sys det er nødvendigt. Samtidig er der mange af mascaraerne jeg ikke kan tåle så giver det lidt sig selv synes jeg 

Den anden dag stod jeg i køen i Matas og mens jeg stod og ventede på det blev min tur (køen strakte sig gennem hele butikken - corona style) var der rig mulighed for at se lidt på forskellige ting. Blandt andet neglelak. Der var en lille sampak fra Essie som jeg valgte at tage med. Der var blandt andet en blå i. Og siden. Er jeg begyndt at gå op i mine negle. 

Blå it is. Jeg har rigtig meget blåt tøj. Og det er så pænt. Synes jeg. Jeg skal stadig øve og male ordentligt. Men det kommer. Stille og roligt ❤️




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...