søndag den 5. august 2018

Lidt om fire ugers ferie... i stikordsform...

Så er det søndag - selvom det kom rimelig meget bag på mig her i løbet af dagen. For jeg fik og troede det var lørdag. 





Om det var fornægtelse fordi ferien dermed slutter i dag og ikke i morgen tror jeg næppe. For fire uger er lige tilpas for mig. 

De sidste fire uger har jeg nemlig... 

Strikket utrolig meget

Drukket mange mange kopper kaffe

Siddet ufattelig meget i haven med strikketøj kaffe og HBO på telefonen. Jeg har set en del afsnit af The Affair. 

Kørt mange km på passagersædet på langs af Europa

Snakket meget og længe med manden min

Genfundet feriemelodien med selv samme mand

Løbet ufattelig mange smukke ture. Både af den lange slags. Og den korte slags. Fælles for dem alle var. De var varme!! 

Hygget mig med alle mine yndlingsmennesker

Så de fire uger er gået langsomt og hurtigt på samme tid. Jeg synes det kun er for lidt siden jeg sagde god ferie på arbejde. Samtidig har den sidste uge sneglet sig afsted for jeg har været i det vildeste ferie-mode. Jeg har ikke kedet mig - men kan godt mærke at jeg faktisk glæder mig til hverdagen med lidt mere fart over feltet igen 😊 for hverdagen her hjemme er også god på sin helt egen måde.   






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...