mandag den 15. maj 2017

Lidt om udsnit fra en fridag...

En stille og rolig morgen med børn der lige gjorde hvad jeg sagde var det jeg havde drømt om da jeg lagde mig træt men glad i min seng i går aftes kl 23.30. Men det var lidt som om mine børn ikke heeelt havde lyttet til mine bønner eller drømme. For det jeg fik var børn der havde slukket for hørelsen og kørte fuldt og fast på jeg gider ik at gøre hvad du sir mor temaet

Derfor var jeg ualmindelig lettet over at ha en dag for mig selv idag og jeg har alene tid idag. 

Jeg skal godtnok gøre lidt rent og vaske sengetøj og tøjdyr (ja skolen har orm og derfor har vi også orm #igen 😡😖😡) så meget af min fritid går med huslige ting. Men mon ik der også blir tid til at strikke og drikke kaffe. Formiddagen er ihvertfald gået med at samle op på diverse med søde M - og en kæmpe balje cappuccino og forsøge at klemme lidt mere tid ind til fælles snak og sager i to travle hverdage. 

I eftermiddag henter jeg pigerne omkring kl 15 og hvis jeg er heldig har jeg inden da støvsuget lidt. Og måske løbet en tur. Men vigtigst af alt drukket endnu en kop kaf' og strikket et par omgange mere. For det er det min trætte krop trænger allermest til. 


Billedet passer slet ik til indlægget. Men tiden igår gik blandt andet med at bage snobrød. Og spise bålpandekager. Og fiske og spise fisk. Og popcorn. Og nååårgh ja. Snakke lidt med turdeltagerne 🙃


8 kommentarer:

  1. Håber du har slappet lidt i dag:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - jeg tror jeg starter rengøringen med en kop kaffe. Og et par omgange strik. 😊

      Slet
  2. Åh altså, håber at børnene er faldet lidt ned i eftermiddag :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte. Jeg tror mini sfo og skole har gjort sit til at alt er i vinkel når vi triller hjem Idag. Det ønsker jeg mig ihvertfald. Kh S.

      Slet
  3. Jeg drømmer også om stille mandage!.... ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Stille mandage er de bedste dage - de er næsten så gode som fredelige fredage 😊

      Slet
  4. Svar
    1. Det var simpelthen så skønt. Og meget varmt ved det bål 😋

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...